PracaGrupypl.praca.szukana::: Tanio strony WWW - technologie PHP/ MySQL, CGI - Perl/C++, HTML. :::

  • 1. Data: 2003-08-16 09:11:20
    Temat: ::: Tanio strony WWW - technologie PHP/ MySQL, CGI - Perl/C++, HTML. :::
    Od: "slawek" <s...@o...pl>

    Tanio wykonam strony www w.g. zadanych kryteriów. Jestem zawodowym
    informatykiem i na pewno można być pewnym moich usług. Dodatkowo mogę podjąć
    się umieszczenia wykonanej strony na podanym serwerze, dodania jej do
    wyszukiwarek, administracji. Jednym słowem możliwa jest kompleksowa obsługa.
    Wykonam też banner reklamowy, tanio szybko i solidnie w technologii flash.
    Forma rozliczenia - najchętniej umowa o dzieło lub do uzgodnienia.

    Kontakt:
    mail: s...@o...pl
    gg: 3510900