PracaGrupypl.praca.szukanaTanie projektowanie stron www

  • 1. Data: 2004-03-08 07:59:37
    Temat: Tanie projektowanie stron www
    Od: "web-master" <w...@g...pl>

    Tanie projektowanie stron wwww

    Jestem jednym z najlepszych projektantów stron www w Polsce, przekonaj sie i
    zamow.

    Projektowanie serewisow www w technologii: html , css , mysql, php, flash,
    java i inne

    tanio, szybko, solidnie

    Nie namawiam, lecz jestem dobry w tym co wykonuję i zapraszam nawet tych bardzo
    wymagających.

    Zaopiekuje sie Twym serwisem od A do Z włacznie rejestracja domen, bardzo
    dobrym webhostingiem itp.

    Dla klientów z Bydgoszczy możliwy kontakt osobisty.

    Zamówienia proszę kiertować pod adres:

    w...@g...pl