PracaGrupypl.praca.szukanaTŁUMACZENIA - TANIO !!!!!

  • 1. Data: 2002-01-29 12:13:02
    Temat: TŁUMACZENIA - TANIO !!!!!
    Od: "pacjent" <v...@k...net.pl>

    przyjmę zlecenia na tłumaczenie tekstów wszelkieg rodzaju

    TANIO !!!!

    Wojtek Kuś

    0 606 987 407

    v...@k...net.pl

  • 2. Data: 2002-01-29 12:36:51
    Temat: Re: TŁUMACZENIA - TANIO !!!!!
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl>

    Użytkownik "pacjent" <v...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > przyjmę zlecenia na tłumaczenie tekstów wszelkieg rodzaju
    >
    > TANIO !!!!

    I we wszystkich jezykach, naturalnie. A co, jak juz ...
    MM

  • 3. Data: 2002-01-30 14:28:53
    Od: Vladbal <v...@p...com>

    A najlepiej tlumaczy sie tekst skryptu z JavaScript na polecenia wsadowe
    plikow *.bat z systemu DOS - i odwrotnie.. Albo PHP na Pascala...

    Sorki, nie moglem sie powstrzymac.. :-)

    Vlad

  • 4. Data: 2002-02-02 10:34:09
    Od: "pacjent" <v...@k...net.pl>

    wszystko prawda....z języka...za przeproszeniem angielskiego....

    wiem wiem jaka to praca...budowa mostów ze sprężonego żelbetu metodą
    nasuwania nawisowego...:)))

    pozdrawiam kolegów

    Użytkownik pacjent <v...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a363ha$938$...@s...icm.edu.pl...