PracaGrupypl.praca.szukanaTŁUMACZ JĘZ. ANGIELSKIEGO w Firmie

  • 1. Data: 2003-03-31 08:16:17
    Temat: TŁUMACZ JĘZ. ANGIELSKIEGO w Firmie
    Od: "Emilia Peśla" <e...@N...gazeta.pl>

    Szanowni Państwo,
    W 2001 r. ukończyłam wydział filologii angielskiej UŚ, obecnie pracuje jako
    tłumacz jęz. angielskiego na zlecenie. Chętnie podejmę pracę etatową lub na
    pół etatu w firmie/biurze/wydawnictwie etc. najchętniej na Śląsku (ale nie
    tylko). Dodatkowe kwalifikacje:
    - biegła obsługa komputera, MS Office, programów graficznych (Photoshop,
    Corel) i DTP (Pagemaker, InDesign)
    - urs projektowania www
    - dobra znajomość jęz. francuskiego, certyfikat DELF
    - prawo jazdy kat. B (97)
    Emilia Peśla

  • 2. Data: 2003-03-31 18:05:09
    Temat: Re: TŁUMACZ JĘZ. ANGIELSKIEGO w Firmie
    Od: "domeczek" <k...@w...pl>

    WITAM, TAKA MALA UWAGA...
    SPOJRZ NIZEJ... PISZEMY "KURS", A NIE "URS":)

    http://www.gazeta.pl/usenet/