PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam we Wrocławiu

  • 1. Data: 2003-12-15 22:34:51
    Temat: Szukam we Wrocławiu
    Od: "gdlm" <g...@t...pl>

    35 lat, niepalący, wykształcenie średnie ekonomiczne, 13 letni staż pracy
    ( w tym 4 lata w bankowości, 3 lata jako telemarketer ) solidny, uczciwy,
    rzetelny, dyspozycyjny szuka pracy na pełen, ew. 1/2 etatu, umowę -
    zlecenie. Biegła obsługa komputera - Word, Excel, Internet, poczta
    elektroniczna, język angielski na poziomie średnim w mowie i piśmie, obsługa
    urządzeń, biurowych. Mogę wykonywać wszelkie prace biurowe, wprowadzać
    dane, telemarketing. Możliwość pracy w nocy, w domu, posiadam stały dostęp
    do Internetu. Wykluczam jednak propozycje pracy, ktorej jedynym skladnikiem
    wynagrodzenia jest prowizja. Nie interesuje mnie rowniez wszelka forma
    akwizycji.