PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam w Hamburgu / praca + nocleg !

  • 1. Data: 2004-08-18 11:38:53
    Temat: Szukam w Hamburgu / praca + nocleg !
    Od: "Sebastian" <s...@s...pl>

    Witam !

    Szukam pracy, oraz mieszkania w Hamburgu, jestem informatykiem, aczkolwiek
    podejmę się też innej pracy, która pozwoli mi na wynajęcie jednopokojowego
    mieszkania i życie w Hamburgu.

    Więcej informacji udzielę na meila.

    s...@s...pl

    pozdrawiam serdecznie

    Sebastian

  • 2. Data: 2004-08-18 12:17:16
    Temat: Re: Szukam w Hamburgu / praca + nocleg !
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > Szukam pracy, oraz mieszkania w Hamburgu, jestem informatykiem, aczkolwiek
    > podejmę się też innej pracy, która pozwoli mi na wynajęcie jednopokojowego
    > mieszkania i życie w Hamburgu.

    i tutaj tego szukasz?

    Zajrzyj na www.polonia-it.org do dzialu linkow, a jezeli bardzo Ci sie nie
    chce to od razu na http://jobworld.evita.de/artikel/metasearch/.
    To przeszukiwarka wielu portali o pracy w Niemczech. Napisz sobie CV w
    jezyku niemieckim i daj tlumaczowi do sprawdzenia, inaczej w dzisiejszych
    czasach moze byc trudno.
    Powodzenia

    FMT

  • 3. Data: 2004-08-18 13:24:58
    Od: "Sebastian" <s...@s...pl>

    > i tutaj tego szukasz?

    Szukam wszystkimi dostępnymi drogami, jutro dzwonię nawet do duszpasterstwa
    w Hamburgu, może oni będą w stanie mi pomóc.

    pozdrawiam

    Sebastian

  • 4. Data: 2004-08-18 13:52:30
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > Szukam wszystkimi dostępnymi drogami, jutro dzwonię nawet do
    > duszpasterstwa
    > w Hamburgu, może oni będą w stanie mi pomóc.

    Przez Duszpasterstwo nic nie znajdziesz. Poszukaj na www.polonia-it.org
    "Tomka", sponsora strony, wspolwlasciciela firmy Akra z Hamburga.
    On moze moglby Ci pare rzeczy naswietlic.

    FMT