PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam stalej/biurowa/dzial HR/szkolenia/wawa

  • 1. Data: 2007-09-16 11:37:36
    Temat: Szukam stalej/biurowa/dzial HR/szkolenia/wawa
    Od: "Luiza" <w...@w...pl>

    Witam,

    Mam 24 lata i poszukuję stałej pracy (tylko umowa o pracę) w Warszawie.
    Interesuje mnie praca biurowa, bez pozyskiwania klientów.

    Ze swojej strony oferuję:

    Umiejętności:

    Obsługa komputera: środowisko WINDOWS - pakiet MS-OFFICE, internet, Outlook,
    The Bat;

    Języki obce: Język angielski w stopniu podstawowym;

    Dobra znajomość programu eFaktury, systemu CRM, systemu CMS

    Doświadczenie w organizacji pracy biurowej (prace biurowe oraz
    administracyjne)

    Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;

    Doświadczenie w pisaniu pism, podań, tworzenie oraz prowadzenie baz danych,
    itp.

    Zaświadczenie o ukończeniu kursu wychowawcy obozów i kolonii;

    Doświadczenie w pracy biurowej w firmie brokerskiej;

    Doświadczenie w koordynowaniu prac grafików i operatorów DTP jako kierownik
    w dziale produkcji;

    Doświadczenie w pracy w dziale calldesk;

    Predyspozycje:

    a.. Zdolność szybkiego i łatwego przyswajania wiadomości;
    b.. Doskonała organizacja pracy;
    c.. Cierpliwość, dokładność, sumienność, pracowitość, uprzejmość,
    punktualność;
    d.. Wysoka kultura osobista, optymizm, elastyczność w mowie oraz
    komunikatywność;
    e.. Dobra organizacja pracy;
    Kontakt: c...@o...pl

    Z poważaniem
    Luiza Wolska

  • 2. Data: 2007-09-17 15:28:04
    Temat: Re: Szukam stalej/biurowa/dzial HR/szkolenia/wawa
    Od: "Janusz Z" <5...@w...pl>

    Zycze Ci powodzenia !!!
    Ale lepiej zrobisz jak Będziesz szukal pracy w UE.
    W PL jak bylo do bani. tak i jest.Uwazam ze tak bedzie. W podpisie
    50-cio latek