PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy w budownictwie.

  • 1. Data: 2006-08-13 12:46:09
    Temat: Szukam pracy w budownictwie.
    Od: o...@k...info

    Jestem mlodym inzynierem budowlanym.Od roku pracuje jako majster w
    zakladach prefabrykacji betonów.Potrafie organizowac czas pracy sobie
    i podleglym pracownikom, planowac produkcje, zamawiac akcesoria oraz
    materialy.Potrafie takze obslugiwac wózki widlowe oraz suwnice
    sterowane z poziomu roboczego.Nie jest mi takze obca praca w
    charakterze zbrojarza,murarza czy ciesli.Szukam legalnej pracy w
    Norwegii, w branzy budowlanej za godziwe wynagrodzenie.Jestem solidny
    i calkowicie oddaje sie pracy, ktora wykonuje. Zainteresowane firmy
    prosze o kontakt.

    Wyslano z serwisu: http://www.praca.bajeczka.com.