PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy w Irlandii

  • 1. Data: 2006-08-17 19:56:38
    Temat: Szukam pracy w Irlandii
    Od: "drobne.esystem.info" <d...@e...info>

    Mam naimie Aldona,mam 26lat.
    Szukam pracy w Irlandii,dokladnie w Belfascie,mieszkam tu od roku
    czasu.Pracowalam jako pokojówka w La Mon Hotel oraz na produkcji
    przez okres 10miesiecy w firmie Delta Print&Packaging.Z wyksztalcenia
    jestem sprzedawca-magazynierem oraz obronilam licencjata o
    kierunku:pedagogika opiekunczo-wychowawcza.Jestem zainteresowana
    kazdym rodzajem pracy.Znajomosc jezyka angielskiego w stopniu
    komunikatywnym.Za kazda oferte z góry dziekuje.Prosze o kontakt
    pod nr.tel.07856496249 lub na adres mailowy podany wyzej.

    Wyslano z serwisu: http://www.connexio.pl.