PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy na wakacje.

  • 1. Data: 2002-07-07 10:00:14
    Temat: Szukam pracy na wakacje.
    Od: "loomer" <n...@p...onet.pl>

    Jestem tegorocznym maturzystą i przyszłym studentem. Chciałbym w czasie
    wakacji znaleźć jakąś pracę.
    Informacje:
    Wiek: 19
    Umiejętności: wyśmienita znajomość komputera (wszystkie popularne systemy
    operacyjne); znajomość internetu; umiejętność tworzenia stron internetowych
    i grafiki na potrzeby sieci (mam doświadczenie w tej dziedzinie; mogę
    podesłać przykładowe prace); inteligentny i zapobiegawczy.

    Języki obce:
    język niemiecki - biegle w mowie i piśmie
    jeżyk angielski - pasywny

    Tarnowskie Góry, Bytom, Katowice i okolice.

    Rajmund J. Ziaja

    tel. 503412837
    www.infopoland.net
    www.liceum.of.pl