PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy informatyk ds. multimediów Rzeszów/Kolbuszowa

  • 1. Data: 2009-10-23 14:28:51
    Temat: Szukam pracy informatyk ds. multimediów Rzeszów/Kolbuszowa
    Od: tomcio024 <"tomcio024[nospam]"@gmail.com>

    Witam,
    Poszukuje pilnie pracy. Jestem z wykształcenia technikiem informatykiem
    ds. multimediów (flash i podobne). Poszukuje jakiejkolwiek pracy w
    której mógłbym się sprawdzić. Posiadam bardzo dobrą umiejętność
    posługiwania się większością pakietów biurowych. Również mogę się
    pochwalić dobrą znajomością branży PC, tj. hardware oraz software.
    Interesuje się również sieciami komunikacyjnymi (LAN, WLAN, INTERNET).
    Pracowałem także w branży GSM (sprzedaż telefonów oraz akcesoriów do
    nich). Proszę pisać na t...@g...pl

  • 2. Data: 2009-10-23 22:09:12
    Od: daemon0 <"daemon0[nospam]"@gmail.com>

    Poprawka, mail: t...@g...com