PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy dodatkowej - informatyk, specjalista helpdesk

  • 1. Data: 2007-04-22 14:03:19
    Temat: Szukam pracy dodatkowej - informatyk, specjalista helpdesk
    Od: maciekpod <m...@g...com>

    Witam,
    Mieszkam i pracuję w Warszawie. Jestem technikiem informatykiem
    mającym 5-cio letnie doświadczenie, które nabyłem pracując w zespole
    wsparcia technicznego w dużej firmie w sektorze usług bankowych.

    Szukam dodatkowego zajęcia na popołudnia i wieczory (16:00 - 23:00).
    Pracuję aktualnie w trybie zmianowym i jeszcze przez 4 miesiące
    jestem też czasem dostępny do godziny 14:00.

    Oferuję:
    - opiekę nad systemami informatycznymi opartymi o systemy operacyjne
    Microsoft oraz Novell
    - profesjonalną instalację systemów operacyjnych Windows 98/NT/2000/XP
    oraz wersji serwerowych 2000/2003
    - usuwanie awarii oraz usterek w systemie operacyjnym
    - usuwanie usterek oprogramowania użytkowego
    Więcej szczegółów odnośnie umiejętności: www.maciejpodlesko.waw.pl/cv.html

    Maciej Podleśko