PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy / biurowa / Warszawa

  • 1. Data: 2002-10-06 23:21:40
    Temat: Szukam pracy / biurowa / Warszawa
    Od: "Xara" <x...@w...pl>

    Mam wyksztalcenie wyzsze - humanistyczne.
    Doskonale uzytkowanie komputera:
    -pakiet MS Office-Word, Excel, FrontPage,
    -Adobe Photoshop, Internet Explorer, Symfonia itd.
    Umiejetnosc obslugi urzadzen biurowych takich jak fax, centralka
    telefoniczna lub xero.
    Jezyk angielski - komunikatywnie.
    Prawo jazdy kategorii B.
    Trzy lata pracy na stanowisku kierowniczym (Call Center - Supervisor):
    -prowadzenie rekrutacji nowych pracownikow,
    -nadzorowanie kilkudziesieciu pracownikow,
    -rozliczanie z wykonanych zadan,
    -sprawowanie kontroli nad funkcjonowaniem systemu komputerowego
    obsługujacego firme
    i inne czynnosci zwiazane z praca biurowa.
    Jestem osoba zdecydowana, komunikatywna.
    Cechuja mnie: zdolnosci organizacyjne, umiejetnosc zarzadzania praca
    licznego zespolu. Jestem dyspozycyjna.

    Prosze o kontakt na priv
    mail: x...@w...pl