PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam pracy ABCDET przy budowie autostrat

  • 1. Data: 2007-05-03 21:43:06
    Temat: Szukam pracy ABCDET przy budowie autostrat
    Od: "Piotr Miel" <p...@g...pl>

    Mam 24lata mam prawo jazdy kat.A,B,C,D,E,T.Szukam pracy przy budowie
    autostrad w firmach takich jak np.SKAŃSKA itp.Mam wykształcenie
    średnie,jestem instruktorem nauki jazdy.Dalej niebędę pisał co jeszcze bym
    mógł robić.Moje pytanie brzmi, jakie mam szanse dostania się do takich firm
    jak np. SKAŃSKA ,jakie tam są zarobki?i czy wogóle jest jakieś światło w
    tunelu dla człowieka który miema żadnych "pleców" w tej dziedzinie
    zawodu.Wiecie o co mi chodzi:-)

  • 2. Data: 2007-05-04 06:31:38
    Temat: Re: Szukam pracy ABCDET przy budowie autostrat
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Piotr Miel pisze:
    > Mam 24lata mam prawo jazdy kat.A,B,C,D,E,T.Szukam pracy przy budowie
    > autostrad w firmach takich jak np.SKAŃSKA itp.

    powodzenia!

    > jakie mam szanse dostania się do takich firm
    > jak np. SKAŃSKA ,

    jakieś są, ale chyba najlepiej spróbować i się przekonać

    > jakie tam są zarobki?

    dowiesz sie na rozmowie albo jak cię przyjmą.

    czy wogóle jest jakieś światło w
    > tunelu dla człowieka który miema żadnych "pleców" w tej dziedzinie
    > zawodu.

    a to teraz żeby wozić piasek pod autostradę to trzeba mieć "plecy"?

    p.s Co to znaczy "w tej dziedzinie zawodu"?