PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy!!!!!!!!!!!!!

  • 1. Data: 2006-06-25 17:00:12
    Temat: Szukam pracy!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    Szukam pracy okolicy Warszawa, Piaseczno oraz Grójec jako stanowisko
    Pracownika Biurowego mogę się zajmować:
    - do wprowadzenia danych,
    - b.dobra obsługa komputera (Pakiet Office, Internet, Symfonia Handel,
    - gospodarki magazynowej,
    Mam kierunek administracyjno - biurowy, wykształcenie średnie z maturą.
    Obecnie pracuje w Banku PKO BP w Piasecznie. Czekam na poważne oferty. Mogę
    tez wysłać moje CV. Pozdrawiam Jarek

  • 2. Data: 2006-06-27 07:14:13
    Temat: Re: Szukam pracy!!!!!!!!!!!!!
    Od: "RObson" <s...@w...com>

    Witam!

    Poszukujemy osób, które zajmą się dostarczaniem klientów na strony WWW.
    Odwiedzając firmy można zarobić ok 2500zł / mc. Można też po prostu popytać
    znajomych, krewnych itp. Za każde nadesłane zlecenie płacimy 30% jego
    wartości. Dla przykładu nadesłanie tylko jednego zlecenia na stronę za
    1200zł to 360zł wypłacane od razu do ręki. Firma mieści się pod Warszawą
    (Nadarzyn).

    W razie zainteresowania proszę pisać, udzielimy dodatkowych wskazówek.

    Konrad Łęcki

    10 Minut Marketing
    (0 22) 357-12-57
    www.10minut.pl