PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy

  • 1. Data: 2004-01-17 07:45:29
    Temat: Szukam pracy
    Od: e...@w...pl (eziental)

    Student zaoczny V rok, doświadczenie w handlu bezpośrednim(nie akwizycja),
    bardzo dobra znajomośc komputera jak i umiejętnośc poruszania sie w
    internecie (mam stałe łacze), pracowałem jako agent ubezpieczeniowy,
    licencja PUNU, prowadziłem własną działalność w tej branży, ostatnia praca
    tostanowisko w Urzędzie Gminy. Jestem zorganizowany, kreatywny. Umiem
    współpracować w grupie jak i pracować na samodzielnym stanowisku, jestem
    ambitny i wytrwały w dążeniu do celu.Posiadam prawo jazdy Kat, B od 7 lat i
    przez ten cały czas jeżdże samochodem.
    Moj e-mail:
    e...@w...pl

    --