PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracodawcy!

  • 1. Data: 2004-09-04 14:54:31
    Temat: Szukam pracodawcy!
    Od: "PAULINA" <p...@o...pl>

    Magister filologii polskiej podejmie pracę od ZARAZ!
    Nie tylko w charakterze nauczycielki języka polskiego, ale również
    bibliotekarki, nauczycielki świetlicy, terapeutki pedagogicznej.
    Mogę pracować również w przedszkolu lub w klasach 1-3.
    Rozważę każdą propozycję pracy w pełnym wymiarze godzin w Łodzi lub Warszawie
    (W-wa-praca+zakwaterowanie).
    W razie propozycji- uzupełnię kwalifikacje, kończąc stosowny kurs lub studia
    podyplomowe.
    Ukończyłam kurs terapii pedagogicznej i analizy dzieła filomwego.
    SZUKAM TAKŻE pracy w charakterze sekretarki, asystentki, redaktora, korektora.
    Jeśli pracodawca zapewni mi profesjonalne szkolenie, na pewno będę godnie
    reprezentować jego firmę!
    Jestem gotowa PODJĄĆ PRACĘ OD ZARAZ!
    Znam język angielski na poziomie komunikatywnym (prowadzę korespondencję z
    obcokrajowcami), potrafię obsługiwać komputer.
    Z poważaniem
    Paulina H. z Łodzi
    p...@o...pl
    +4842880040475