PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pilnie pracy!!!!!!!!!

  • 1. Data: 2004-01-02 20:02:55
    Temat: Szukam pilnie pracy!!!!!!!!!
    Od: "Agnieszka Rusak" <a...@g...pl>

    Szukam pilnie pracy!!!!!!!!!Mam wyższe wykształcenie, znam język angielski i
    2-letnie doświadczenie w administracji rządowej. Szukam pracy głównie
    biurowej, ale może też być zdalna - posiadam stały dostęp do internetu.Proszę
    o przesyłanie ofert na adres e-mail:a...@g...pl

  • 2. Data: 2004-01-09 14:19:49
    Temat: Re: Szukam pilnie pracy!!!!!!!!!
    Od: "Agnieszka Rusak" <a...@g...pl>

    Agnieszka Rusak <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > 2-letnie doświadczenie w administracji rządowej. Szukam pracy głównie
    > biurowej, ale może też być zdalna - posiadam stały dostęp do

    Nadal jeszcze nic nie znalazłam proszę wszystkich o pomoc w znalezieniu pracy
    jest ona mi bardzo potrzebna ma rodzine na utrzymaniu. Dostałam tylko oferty
    handlowca ale ja nie mam duszy hadlowca więc to nie są oferty dla mnie.
    Proszę jeśli ktoś potrzebuje w administracji, biurze o przesłanie oferty na
    wyżej podany adres e-mail. Z góry dziękuję.