PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam Pracy (Marcin-23 lata) Wawa

  • 1. Data: 2009-10-04 08:18:53
    Temat: Szukam Pracy (Marcin-23 lata) Wawa
    Od: "Marcin K." <s...@w...pl>

    Szukam pracy w Warszawie (Marcin-23 lata)

    Szukam jakiejś nowej stabilnej pracy, gdzie mógłbym się wykazać i rozwijać.
    Akutalnie studiuje na ostatnim roku studiów (Licencjat) w Wyższej Szkole
    Menedżerskiej o profilu handlowym.
    Zależy mi na pracy w stabilnej firmie i stałym zatrudnieniu. Jestem osobą
    otwartą na nowe wyzwania, pracowitą, dyspozycyjną, sumienną i
    odpowiedzialną.
    Umiem współpracować zespołowo oraz co najważniejsze mam duże chęci do pracy.

    Doświadczenie:
    . Obecnie: kwiecień 2008 Bank Pekao S.A. - Zajęcia komornicze
    Biuro Realizacji Operacji Bankowych
    Zespół Obsługi Aplikacji Zajęć Rachunków

    . Lipiec 2006 - marzec 2008 Serwis Elektronarzędzi ERPATECH
    Wprowadzanie przesyłek do systemu, kontakt z kluczowymi klientami firmy

    . Maj 2004 praktyki zawodowe (Bank BPH S.A.)
    . Maj 2005 praktyki zawodowe ( Urząd Skarbowy dzielnicy Mokotów)

    Znajomość obsługi komputera:

    . Bardzo dobra znajomość środowiska Windows
    . Pakiet Office
    . Bardzo dobra znajomość sieci internetowej

    Dodatkowe umiejętności i zalety:

    . Znajomość obsługi urządzeń biurowych
    . Umiejętność bezwzrokowego pisania na klawiaturze
    . Dobra organizacja pracy
    . Samodzielność
    . Prawo jazdy kat. B
    . Niekaralność

    Proszę o szansę abym mógł się w jakiś sposób wykazać.
    Chciałbym wkońcu zacząć żyć na własną rekę :)

    Serdecznie pozdrawiam
    Marcin

    mój e-mail kontaktowy: s...@...pl (w razie potrzeby wyślę CV)