PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzefowa grozi pracownicy, że ją opluje - co z tym można zrobić?

  • 1. Data: 2006-05-15 15:21:05
    Temat: Szefowa grozi pracownicy, że ją opluje - co z tym można zrobić?
    Od: "Czesław Nasiłowski" <c...@o...pl>

    Witam,

    Kilka dni temu pisałem o komórkach w mojej firmie, teraz cos z innej bajki.

    Firma należy do takiego jednego faceta, paranoika, strasznie nerwowego.
    Żyje on z konkubiną, którą zatrudnił ostatnio w biurze na stanowisku 'office
    manager'. Babka nie wykazuje się niczym konstruktywnym, tylko pilnowaniem i
    rozliczaniem co robią pracownicy.
    Miała miejsce rozmowa, w której Konkubinie wykazano, że jakaś sprawa nie
    jest jeszcze załatwiona, bo są kłopoty z zakwalifikowaniem przynależności
    serwisowej danego produktu (takie tam...). Następnego dnia pracownica
    powiedziała właścicielowi firmy o tej samej sprawie, że nie jest jeszcze
    załatwiona ze względów proceduralnych. Chodziło o to samo, ale Konkubina
    najwyraźniej nie zrozumiała znaczenia słowa 'proceduralna'. Wydarła się na
    pracownicę wołając:

    'Jak jeszcze raz będziesz kłamać i mówić coć innego szefowi i mi, to ciebie
    OPLUJĘ!!!'

    Dziewczynę zatkało, a Konkubina zawinęła się na pięcie i wyszła.

    Generalnie nastroje w pracy są okropne po tym, jak w biurze pojawiła się
    ta.... hmmm.... kobieta. mi kończy się umowa o pracę za troszkę ponad
    miesiąc i spadam. Ale poradźcie, co może zrobić koleżanka w takiej sytuacji?
    Nawet chyba nie ma o co oskarżyć Konkubiny po takim tekście. A może da się
    to wykorzystać jako podstawę do rezygnacji z pracy w takich warunkach?

    Bo powiem wam, że pracować to tam się już naprawdę nie da. Z samym szefem
    było trudno, a teraz to już jest przegięcie.

    Pozdrawiam serdecznie,

    Czesław

  • 2. Data: 2006-05-15 15:30:36
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Czesław Nasiłowski napisał(a):
> [...]
    >
    > Dziewczynę zatkało, a Konkubina zawinęła się na pięcie i wyszła.
    >
    > le poradźcie, co może zrobić koleżanka w takiej sytuacji?
    Może nagrać kilka takich perełek owej kohabitantki (ponoć tak się to
    teraz zwie, czy jakoś tak) a potem sprawa o mobbing?

    Sam jestem ciekaw rezultatów.

  • 3. Data: 2006-05-15 22:41:34
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e4a693$s7g$1@news.onet.pl Czesław Nasiłowski
    <c...@o...pl> pisze:

    > Ale poradźcie, co może zrobić koleżanka w takiej
    > sytuacji?
    A postawcie dyskretnie gdzieś tam na półce kamerkę cyfrową, co?

    Jotte