eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaSzczecin / Customer Service Manager / pelen etat
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2006-10-04 20:17:14
    Temat: Szczecin / Customer Service Manager / pelen etat
    Od: WAYN Ltd <j...@w...com>

    Where Are You Now Ltd

    Where Are You Now Ltd jest brytyjską firmą z branży internetowej,
    założoną w 2002 roku. Jej głównym produktem jest serwis www.wayn.com
    (jedna z 1300 najpopularniejszych witryn na świecie wg indexu
    Alexa.com), który gromadzi internetową społeczność zorientowaną na
    podróże po świecie. Umożliwia on utrzymywanie kontaktu za pomocą
    wirtualnych map oraz poznawanie nowych osób w miejscach, które
    odwiedzili lub do których zamierzają się wybrać w przyszłości.
    Posiadając ponad 6 mln klientów z ponad 220 krajów i biura w Londynie
    oraz Szczecinie, firma gwarantuje swoim pracownikom stały, dynamiczny
    rozwój.

    Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:

    CUSTOMER SERVICE MANAGER
    (1 osoba. Miejsce pracy Szczecin)

    Responsibilities:
    - The management, training support, and monitoring of the Wayn.com
    Customer Support team.
    - Reporting a daily/weekly/monthly basis for the management team.
    - Implementation of a new Customer Service Call Centre, to ensure 100%
    customer satisfaction.

    Requirements:
    - Highly motivated person, with excellent interpersonal skills and
    excellent English language skills, both written and verbal.
    - Ability to demonstrate yourself as a team leader.
    - Minimum bachelor degree.

    Nice to have:
    - Management experience would be a pre-requisite.
    - Work experience in an English speaking nation would be very advantageous.
    - Work experience in call centers or customer service departments would
    be advantageous.
    - Basic knowledge of the Internet (from the end-user level point of view).


    Miejsce pracy:
    Biuro w budynku PAZIM w Szczecinie.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym
    (oba w języku angielskim) na adres: j...@w...com

    W temacie listu prosimy o podanie numeru referencyjnego PPO/06/10/1, a w
    treści klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
    dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z
    dn. 29.08.97 (Dz. U. nr 133 poz. 883, z późn. zm.).


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1