PracaGrupypl.praca.oferowanaŚwidnica,DŚ_KIEROWNIK DZIAŁU INŻYNIERINGU_stała

  • 1. Data: 2006-08-23 20:07:29
    Temat: Świdnica,DŚ_KIEROWNIK DZIAŁU INŻYNIERINGU_stała
    Od: "DPM Sp. z o.o." <p...@d...com.pl>

    Dla naszego klienta - szwedzkiego koncernu z branży AGD, do
    nowopowstającej fabryki w Świdnicy na Dolnym Śląsku, poszukujemy
    kandydatów na stanowisko: Kierownik Działu Inzynieringu.

    Opis stanowisko:
    - Początkowo członek grupy projektowej odpowiedzialny za uruchomienie i
    rozruch nowego zakładu produkcyjnego
    - Uczestniczenie w transferze technologii i nowego parku maszynowego na
    teren zakładu
    - Budowanie podległego zespołu
    - Gdy inwestycja będzie gotowa odpowiedzialność za optymalizację
    procesów produkcyjnych
    - Nadzorowanie pracy podległego zespołu, dbanie o służby utrzymania
    ruchu oraz uczestnictwo we wprowadzaniu nowych projektów

    Wymagania:
    - Wykształcenie wyższe techniczne
    - Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
    - Znajomość zagadnień związanych z optymalizacją procesów produkcyjnych
    - Znajomość zagadnień związanych z montażem, tłoczeniem, przetwórstwem
    tworzyw sztucznych
    - Kurs REFA mile widziany
    - Mile widziane certyfikaty ze zanjomości nowoczesnych metod
    zarządzania produkcją (Lean Manufacturing, Six Sigma)
    - Doświadczenie w zarządzaniu zespołem

    Oferujemy:
    - stałe zatrudnienie w stabilnym koncernie z kapitałem zagranicznym

    DPM Sp. z o. o.
    Oddz. Katowice 40 &#8211; 031
    Ul. H. Sienkiewicza 5/7
    Tel. 032/ 781 62 18, 032/ 257 05 07

    e-mail: p...@d...com.pl

    Preferowany kontakt: poczta elektroniczna