PracaGrupypl.praca.dyskusjeSwiadectwo Pracy

  • 1. Data: 2005-01-31 18:13:30
    Temat: Swiadectwo Pracy
    Od: "J&B" <j...@w...pl>

    Witam
    ..dopiero teraz się zorientowałem iż ,mam blednie wystawione świadectwo
    pracy -chodzi o złą datę rozwiązania umowy, pracodawca machnął się o cały
    miesiąc.Jako ze pracę wypowiedział mi pracodawca odwołałem się do SP. i
    wygrałem.Czy w związku z tym mogę zadać od pracodawcy umieszczenie w
    świadectwie zdania iż ,,na podstawie wyroku sądu ( data numer sprawy itp. )
    zwolnienie było bezskuteczne .Czy jest to zgodne z prawem i na co się
    powołać? żeby mnie pracodawca nie olał .
    Serdeczności

  • 2. Data: 2005-02-01 13:53:05
    Temat: Re: Swiadectwo Pracy
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Ale po co od razu odwoływać się do Sądu w sprawie błędnej daty?? Nie lepiej
    było najpierw poprosić byłego szefa o porawienie świadectwa?

  • 3. Data: 2005-02-01 23:45:14
    Od: "J&B" <j...@w...pl>

    > Ale po co od razu odwoływać się do Sądu w sprawie błędnej daty?? Nie
    lepiej
    > było najpierw poprosić byłego szefa o porawienie świadectwa?

    witam
    ..trochę mnie nie zrozumiałeś.Mam świadectwo z błędną data i wygrana sprawę
    w SP.Chodzi mi o to czy mogę się domagać wpisu w świadectwo o wyroku sądu o
    bezskutecznym zwolnieniu
    zdrowaśki

  • 4. Data: 2005-02-02 07:05:57
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [J&B] - 2005-02-02 00:45:

> [...]
    > w SP.Chodzi mi o to czy mogę się domagać wpisu w świadectwo o wyroku sądu o

    Ja też trochę nie rozumiem. Albo jesteś zwolniony albo nie. Jeśli
    wyrokiem SP przywrócili Cię do pracy to o jakie świadectwo pytasz.
    Przecież formalnie nikt Cię nie zwolnił. Jeśli nie przywrócili to
    pracodawca poprawi datę i tyle. W drugim przypadku mieszanie sądu też
    było imo trochę dziwne.
    Jeśli przywrócili i zwolnili drugi raz z prawidłowym świadectwem to nie
    widze powodu żeby pracodawca musiał coś o tej sprawie wspominać.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ GG:2091615 peka1972#gazeta.pl //\::

  • 5. Data: 2005-02-02 09:05:53
    Od: "J&B" <j...@w...pl>

    witam
    ..no tak namotałem trochę.
    1.pracodawca mnie zwolnił
    2.odwołałem się do SP. i wygrałem sprawę ,zadałem odszkodowania -nie powrotu
    do pracy.
    3.sprawa się zakończyła później niż mi wydano świadectwo pracy
    3.świadectwo ma błąd daty zwolnienia
    4.czy na świadectwie mogę zadać wzmianki o wyroku sądu - czyli że zwolnienie
    było bezskuteczne
    serdeczności

  • 6. Data: 2005-02-02 09:10:56
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    *J&B* w te oto słowa się odzywa:

> [...]
    > w SP.Chodzi mi o to czy mogę się domagać wpisu w świadectwo o wyroku sądu o
    Ale czego dotyczy wygrana sprawa?

    --
    -Ja przecież tę korektę robię dla wydawnictwa przecież.
    -Ale czy to warto? Pan się namęczy, a oni i tak z błędami wydrukują.

  • 7. Data: 2005-02-02 09:59:35
    Od: "J&B" <j...@w...pl>

    bezskutecznego zwolnienia. Szef próbował przerzucić swoje błędy na mnie, nie
    udało się i firma przegrała musieli mi wypłacić odszkodowanie

  • 8. Data: 2005-02-02 15:35:13
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    *J&B* w te oto słowa się odzywa:

    > bezskutecznego zwolnienia. Szef próbował przerzucić swoje błędy na mnie, nie
    > udało się i firma przegrała musieli mi wypłacić odszkodowanie

    Masz siedem dni (od daty otrzymania) na żądanie sprostowania świadectwa
    pracy. Potem siedem dni o daty otrzymania odmowy sprostowania na
    wniesienie sprawy do sądu pracy.

  • 9. Data: 2005-02-02 16:35:01
    Od: "J&B" <j...@w...pl>

    witam
    ..zorientowałem się po roku od czasu otrzymania świadectwa że jest błąd.Jak
    to teraz naprawić w świetle prawa?
    zdrowaśki

  • 10. Data: 2005-02-02 17:38:21
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "J&B" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > witam
    > ..zorientowałem się po roku od czasu otrzymania świadectwa że jest
    błąd.Jak
    > to teraz naprawić w świetle prawa?

    Najpierw napisać do pracodawcy pismo z prośbą o sprostowanie błędu.
    Jeżeli pracodawca nie zareaguje, zwrócić się do PIP z prośbą o
    interwencję.

    wa