eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaSupport Manager / Zielona Gora / etat
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2007-01-17 19:49:03
    Temat: Support Manager / Zielona Gora / etat
    Od: "Advanced Digital Broadcast Polska" <J...@a...com>

    ADVANCED DIGITAL BROADCAST Polska Sp. z o.o. jest zespolem swiatowej klasy
    inzynierow, ktory projektuje i integruje zaawansowane technologicznie
    oprogramowanie oraz urzadzenia do odbioru telewizji cyfrowej. Nasza wiedze
    projektowa i umiejetnosci inzynierskie koncentrujemy na kreowaniu produktow
    konkurujacych na swiatowym rynku. Wspolna prace rozpoczelismy w 1995 roku,
    na samym poczatku ery telewizji cyfrowej. Do chwili obecnej grupa ADB
    sprzedała ponad 7 mln cyfrowych
    dekoderow do odbioru telewizji satelitarnej, naziemnej, kablowej i
    internetowej. Jestesmy organizacja o globalnym zasiegu, opierajaca sie na
    wiedzy i technologii.
    Spajamy wyobraznie i entuzjazm utalentowanych inzynierow z umiejetnosciami
    zarzadzania. Dzieki naszej specjalistycznej i menedzerskiej wiedzy oraz
    bliskiej wspolpracy z liderami w branzy, uzyskalismy reputacje jednego z
    najbardziej zaawansowanych technologicznie i godnych zaufania partnerow
    wprowadzajacych cyfrowa technologie telewizyjna w wielu krajach na swiecie.
    Departament Customer Care w Zielonej Gorze poszukuje kandydatow na
    stanowisko

    SUPPORT MANAGER

    Oczekujemy:
    - wyzszego wyksztalcenia w dziedzinie matematyki, fizyki lub innych
    kierunkow scislych lub technicznych
    - bieglej znajomosci jezyka angielskiego (tworzenie umow serwisowych,
    negocjacje)
    - znajomosci pakietu Office w szczegolnosci programu Excel
    - umiejetnosci analitycznych
    - badzo dobrej organizacji w pracy
    - umiejetnosci pracy w zespole
    - optymizmu, dokladnosci i punktualnosci
    Mile widziane doswiadczenie w obsludze klientow instytucjonalnych/firm lub
    doswiadczenie w zakresie obslugi serwisowej, posprzedaznej.

    Zakres obowiazkow:
    wspolpraca z serwisami; przewidywanie i planowanie zapotrzebowania na
    komponenty elektroniczne; planowanie i przewidywanie ilosci przysylanych i
    wysylanych set-top boxow; wyszukiwanie nowych punktow serwisowych na terenie
    Europy; ustalanie cen i warunkow wspolpracy z serwisami; negocjowanie umow
    gwarancyjnych i pogwarancyjnych; wspolpraca i pomoc w organizowaniu wysylek;
    udzielanie pomocy klientom instytucjonalnym w przypadku zapytan
    technicznych; sporzadzanie analiz danych, analiz raportow i reklamacji.

    Osoby zainteresowane proszone sa o przeslanie swojego CV oraz listu
    motywacyjnego na nastepujacy adres:

    r...@a...com

    lub

    Departament Rozwoju Kadr
    ADB Polska Sp. z o.o.
    65-119 Zielona Gora,
    Trasa Polnocna 16
    tel. 068 4515128
    www.adbglobal.com

    Prosimy o dopisanie na zgloszeniu nastepujacego zdania:

    "Wyrazam zgode na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy dla potrzeb niezbednych do realizacji procesu rekrutacji w
    firmie Advanced Digital Broadcast Polska."



strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1