-
1. Data: 2007-01-17 19:49:03
Temat: Support Manager / Zielona Gora / etat
Od: "Advanced Digital Broadcast Polska" <J...@a...com>
ADVANCED DIGITAL BROADCAST Polska Sp. z o.o. jest zespolem swiatowej klasy
inzynierow, ktory projektuje i integruje zaawansowane technologicznie
oprogramowanie oraz urzadzenia do odbioru telewizji cyfrowej. Nasza wiedze
projektowa i umiejetnosci inzynierskie koncentrujemy na kreowaniu produktow
konkurujacych na swiatowym rynku. Wspolna prace rozpoczelismy w 1995 roku,
na samym poczatku ery telewizji cyfrowej. Do chwili obecnej grupa ADB
sprzedała ponad 7 mln cyfrowych
dekoderow do odbioru telewizji satelitarnej, naziemnej, kablowej i
internetowej. Jestesmy organizacja o globalnym zasiegu, opierajaca sie na
wiedzy i technologii.
Spajamy wyobraznie i entuzjazm utalentowanych inzynierow z umiejetnosciami
zarzadzania. Dzieki naszej specjalistycznej i menedzerskiej wiedzy oraz
bliskiej wspolpracy z liderami w branzy, uzyskalismy reputacje jednego z
najbardziej zaawansowanych technologicznie i godnych zaufania partnerow
wprowadzajacych cyfrowa technologie telewizyjna w wielu krajach na swiecie.
Departament Customer Care w Zielonej Gorze poszukuje kandydatow na
stanowisko
SUPPORT MANAGER
Oczekujemy:
- wyzszego wyksztalcenia w dziedzinie matematyki, fizyki lub innych
kierunkow scislych lub technicznych
- bieglej znajomosci jezyka angielskiego (tworzenie umow serwisowych,
negocjacje)
- znajomosci pakietu Office w szczegolnosci programu Excel
- umiejetnosci analitycznych
- badzo dobrej organizacji w pracy
- umiejetnosci pracy w zespole
- optymizmu, dokladnosci i punktualnosci
Mile widziane doswiadczenie w obsludze klientow instytucjonalnych/firm lub
doswiadczenie w zakresie obslugi serwisowej, posprzedaznej.
Zakres obowiazkow:
wspolpraca z serwisami; przewidywanie i planowanie zapotrzebowania na
komponenty elektroniczne; planowanie i przewidywanie ilosci przysylanych i
wysylanych set-top boxow; wyszukiwanie nowych punktow serwisowych na terenie
Europy; ustalanie cen i warunkow wspolpracy z serwisami; negocjowanie umow
gwarancyjnych i pogwarancyjnych; wspolpraca i pomoc w organizowaniu wysylek;
udzielanie pomocy klientom instytucjonalnym w przypadku zapytan
technicznych; sporzadzanie analiz danych, analiz raportow i reklamacji.
Osoby zainteresowane proszone sa o przeslanie swojego CV oraz listu
motywacyjnego na nastepujacy adres:
r...@a...com
lub
Departament Rozwoju Kadr
ADB Polska Sp. z o.o.
65-119 Zielona Gora,
Trasa Polnocna 16
tel. 068 4515128
www.adbglobal.com
Prosimy o dopisanie na zgloszeniu nastepujacego zdania:
"Wyrazam zgode na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej
ofercie pracy dla potrzeb niezbednych do realizacji procesu rekrutacji w
firmie Advanced Digital Broadcast Polska."