PracaGrupypl.praca.szukanaStylista motoryzacyjny

  • 1. Data: 2004-07-05 16:06:21
    Temat: Stylista motoryzacyjny
    Od: bombi <b...@o...pl>

    Witam!!!

    Szukam pracy w warsztatach odrestaurowujacych stare samochody, tuningowych
    lub car-audio, zajmuje sie stylizacja samochodow od 4 lat. Mam dosc spore
    doswiadczenie poparte dobrymi wynikami przygotowywanych przezemnie
    samochodow. Do tej pory traktowalem to jako pasje. Ale czemu nie robic tego
    non stop :)
    Od kilku lat pracuje jako grafik wiec przy komputerze tez daje sobie rade :)
    Bawilem sie glownie stylizacja bryly jak i wnetrz, poprawianie fabryki,
    mechanicznie i stylistycznie. Nie boje sie ciezkiej pracy, bo traktuje to
    jako hobby. Jestem manualnie "sprawny" wiekszosc prac wykonywalem
    wlasnorecznie. Pracy szukam w Warszawie lub miejscowosciach okolicznych.

    Pozdrawiam Michal Trabski