PracaGrupypl.praca.szukanaStudenta informatyki szuka stałej pracy w Warszawie

  • 1. Data: 2004-04-07 15:00:48
    Temat: Studenta informatyki szuka stałej pracy w Warszawie
    Od: Karolina <k...@p...fm>

    Dzień dobry.
    Jestem studentką piątego roku informatyki
    na Politechnice Częstochowskiej.
    Jestem miłą, dokładną i chętną do współpracy osobą.
    Szukam stałej pracy w Warszawie w charakterze sprzedawcy, serwisanta
    sprzętu komputerowego, helpdesk lub prowadzenie biura.
    Znam się na sprzęcie komputerowym, potrafię składać komputery.
    Znam dobrze system Windows (instalacja i obsługa) oraz aplikacje.
    Od 1999 r. posiadam prawo jazdy kat. B.
    Proszę o kontakt na adres k...@p...fm
    CV i list motywacyjny prześlę na życzenie.
    Pozdrawiam,