PracaGrupypl.praca.szukana › Student z Wrocławia (Administrator/Informatyk/Serwisant)

  • 1. Data: 2003-08-08 18:22:32
    Temat: Student z Wrocławia (Administrator/Informatyk/Serwisant)
    Od: "Bartosz Woźniak" <f...@r...net>

    Szukam pracy jako Administrator, Informatyk lub Serwisant sprzętu
    komputerowego we Wrocławiu.

    Posiadam roczne doświadczenie jako administrator sieci lokalnej oraz
    serwera sieciowego (Linux).
    Przez pół roku pracowałem również jako serwisant/instalator w firmie
    Media 4 Internet Service Provider. Posiadłem wówczas umiejetność tworzenia
    od podstaw sieci LAN z podłączeniem do internetu.
    Jestem absolwentem Liceum o profilu Elektronicznym (podczas nauki
    odbywałem praktykę w firmie JTT dzięki czemy zapoznałem się z zasadą
    działania
    i budową komputerów klasy PC - obecnie samodzielnie poszerzam zakres
    swojej wiedzy o zagadnienia serwisowe). W roku 2002 podjąłem zaocznie dalszą
    naukę w Policealnym Studium o profilu informatycznym.
    Dodatkowym atutem może być to iż potrafię tworzyć strony WWW.

    Kontakt:

    e-mail: f...@r...net lub f...@g...net
    telefon dom.: (071) 791 70 59
    telefon kom.: 0-607 814-878