PracaGrupypl.praca.szukanaStudent informatyki szuka pracy zwiazanej z komputerami w Warszawie

  • 1. Data: 2003-06-04 18:22:29
    Temat: Student informatyki szuka pracy zwiazanej z komputerami w Warszawie
    Od: "Pepe" <p...@a...waw.pl>

    Jestem uczniem zaocznego policealnego studium informatycznego. Mam 21 lat,
    wyksztalcenie srednie, jestem kawalerem, mam uregulowany stosunek do sluzby
    wojskowej, mieszkam w Warszawie. Planuje studia informatyczne na wyzszej
    uczelni. Znam jezyk angielski. W praktyce skladalem komputery,
    konfigurowalem rozne systemy i peryferia, ratowalem utracone dane z twardych
    dyskow oraz programowalem (Pascal, asembler, BASIC). Odbylem miesieczna
    praktyke w firmie telekomunikacyjnej "Era" na stanowisku praktykant
    helpdesk. Dobrze znam budowe komputerow osobistych, systemy Windows i pakiet
    Microsoft Office. Mam znajomosc sieci Novell i sieci opartych na systemie
    Windows. Poznaje systemy typu Linux. Jestem osoba zdolna i ambitna. Szybko
    ucze sie nowych zagadnien. Poszukuje pracy dorywczej lub stalej zwiazanej z
    komputerami w Warszawie. Najchetniej jako administrator serwera/sieci,
    programista lub jako helpdesk.

    Zainteresowanym firmom przesle CV.

    kontakt ze mna:
    tel. kom. 0 505 120 383