PracaGrupypl.praca.szukanaStudent Informatyki poszukuje pracy

  • 1. Data: 2002-08-06 08:02:02
    Temat: Student Informatyki poszukuje pracy
    Od: "Karol G." <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    Jestem studenetem drugiero roku informatyki na Politechnice Białostockiej.
    Interesuje mnie praca, ktora nie wzbogaci mnie w sensie finansowym, natomiast
    ulepszy moja obecnie posiadana wiedze i podniesie moj poziom wiadomosci na
    teamt programowania, tworzenia stron, technik komputerowych i informatyki.

    Nie oczekuje duzego wynagrodzenia - poprostu chce sie uczyc !

    Posiadam znajomosc:
    + doskonala obsluga komputera systemy win. oraz podtsawy Linux
    + sprawy technicze dotyczace budowy komputera
    + prawo jazdy kat.B
    jezyki programowania:
    - pascal
    - C
    - podstawy html (z kazdym dniem poglebiane)

    oczekuje na oferty, ktore moglbym wykonac w domu: budowa stron, tworzenie
    aplikacji, programowanie lub praca w jednym z bialostockich firm
    komputerowych

    - posiadam nieograniczony dostep do internetu co pomoze w kontakcie z
    Pracodawca

    Kontak: k...@w...pl ,
    z powazaniem
    Karol G.

  • 2. Data: 2002-08-06 10:36:57
    Temat: Re: Student Informatyki poszukuje pracy
    Od: "Boa" <b...@b...wroc.pl>

    > Kontak: k...@w...pl ,
    > z powazaniem
    > Karol G.

    Źle wygląda, jak się pół-anonimowo podpisujesz pod taką ofertą.
    Pozdrr.,
    Boa.