PracaGrupypl.praca.szukana › Student 1 roku szuka pracy w lublinie (sprzedaż, obsluga)

  • 1. Data: 2003-09-15 12:39:07
    Temat: Student 1 roku szuka pracy w lublinie (sprzedaż, obsluga)
    Od: "C&C" <c...@w...pl>

    Szukam pracy związanej z handlem badź obslugą klientów w punktach
    usługowych. Jestem młodym, zdolnym, szybko uczacym sie, odpornym na stres,
    bardzo przystojnym, inteligentnym, z poczuciem humoru, odpowiedzialnym,
    potrafiącym podejmowac decyzje, opanowanym, z doświadczeniem w handlu, i jak
    trzeba skromnym człowiekiem. Jeżeli cechy te powinna posiadać osoba na
    stanowisku, które chce pan/i obstawić to ja się z pewnościa nadaję.
    c...@w...pl tel. kom. 504-814-506