PracaGrupypl.praca.szukanaStrony www , wizytówki internetowe , portale internetowe , prezentacje multimedialne , itp. NAJTANIEJ

  • 1. Data: 2004-09-18 09:58:22
    Temat: Strony www , wizytówki internetowe , portale internetowe , prezentacje multimedialne , itp. NAJTANIEJ
    Od: "www" <j...@p...onet.pl>

    Profesjonalnie, szybko i tanio wykonam dla Państwa:

    -strony i wizytówki internetowe
    -bannery reklamowe
    -logo dla firmy lub produktu
    -prezentację multimedialną
    -pocztówki internetowe
    -grafikę i animację do planowanego przez Państwa przedsięwzięcia

    e-mail : j...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-09-18 18:09:34
    Od: "joanna engel" <m...@o...pl>

    Skopiowałeś i wkleiłeś część treści z mojego ogłoszenia (wybacz rodzaj męski,
    jeśli jesteś kobietą). Cieszę się, że podobają Ci się użyte przeze mnie
    sformułowania, ale proszę, następnym razem wymyśl swoje własne ogłoszenie.
    Uważam, że to co zrobiłeś, nie jest w porządku. Ogłoszenie, nawet w niusach,
    to forma reklamy i autoprezentacji. Ktoś, kto czytał najpierw moje a potem
    Twoje ogłoszenie, może pomyśleć, że jesteśmy jedną osobą.
    Joanna Engel

  • 3. Data: 2004-09-20 10:23:10
    Od: kuba <k...@a...pl>

    Dnia 18 Sep 2004 11:58:22 +0200, www <j...@p...onet.pl>
    napisał:

> [...]
    > -prezentację multimedialną
    > -pocztówki internetowe
    > -grafikę i animację do planowanego przez Państwa przedsięwzięcia

    ZALECAM UWAZAC NA TEGO PANA, PONIEWAZ NIE DOSC ZE POZIOM JAKI REPREZENTUJE
    JEST ZATRWAZAJACY TO JESZCZE BEZKARNIE I BEZWSTYDNIE PODSZYWA SIE POD
    INNYCH.

    TO NIE JEST PROFESJONALIZM

    A DO TEGO SPAMER

    bez pozdrowien