PracaGrupypl.praca.szukanaStrony www, prezentacje, pozycjonowanie, Bogate Portfolio- PERFORMER.PL -

  • 1. Data: 2003-10-16 05:49:22
    Temat: Strony www, prezentacje, pozycjonowanie, Bogate Portfolio- PERFORMER.PL -
    Od: "Marcin Wojtkowiak" <m...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie

    Z przyjemnoscia nawiaze wspolprace z firmami z calej Polski.
    Ze swojej strony oferuje ponad 4 letnie doswiadczenie w tworzeniu grafik na
    potrzeby www DTP i multimediow.
    Moje portfolio dostepne jest na mojej stronie www.performer.pl.
    Jestem w stanie zaoferowac przygotowanie stron www opartych na bazie danych
    MySQL napisanych z uzyciem PHP, a takze strony w technologii Flash. Ponadto
    wykonywanie profesjonalnych zdjec w studio, wykonanie prezentacji
    multimedialnych (Flash).
    Strony ktore przybliza moje mozliwosci to:
    serwisy male: www.grawer.g.pl i www.neroj.pl czas 5-10 dni
    srednie serwisy: www.krysiakmeble.pl www.iripz.pl www.performer.pl/eacpt
    czas ok 2 tygodni
    wieksze serwisy: www.gepart.pl www.spinsa.com.pl koszt od 1000 zl
    projekty: www.performer.pl/raben (NOWOSC) www.performer.pl/pkz
    www.performer.pl/vcs czas 3 - 7 dni
    Projekt wstepny prezentacji www.performer.pl/prezentacje/powogaz.exe

    POZYCJONOWANIE:
    Specjalna oferta na wyszukiwarki ONET i WP 300 zl/miesiac za jedno slowo
    kluczowe dla w obu wyszukiwarkach- pozycja gwarantowana pisemnie w pierwszej
    odslonie (pierwsza 20-stka) w praktyce jest to pierwsza 10 lub pierwsza 3 w
    zaleznosci od branzy.
    Pozostale wyszukiwarki GOOGLE itp 250 zl/miesiac za slowo
    Czas "wybicia" strony na pierwsza 20 to od 1 - 6 tygodni w zaleznosci od
    branzy i konkurencyjnosci slowa, oplata pobierana jest z gory a czas (30 -
    dni) liczony jest od momentu gdy strona trafi na do pierwszej 20-stki.
    Przy wiekszej ilosci slow (pow. 5) i zleceniu kwartalnym mozliwosc
    negocjacji cen.

    Mam nadzieje ze powyzsze projekty beda dobra wizytowka moich mozliwosci i
    szansa na wspolprace.
    Moge wystawic faktury VAT, posiadam 1 megowe lacze wiec nie ma klopotu z
    wymiana materialow itp.
    Czekam na kontakt
    pozdrawiam i zycze milego dnia
    Marcin Wojtkowiak