PracaGrupypl.praca.szukana## Strony www ## dobra strona w dobrej cenie

  • 1. Data: 2004-03-22 14:11:57
    Temat: ## Strony www ## dobra strona w dobrej cenie
    Od: "Zetan" <z...@o...pl>

    Jeśli potrzebujesz stronę internetową w dobrej cenie skorzystaj z mojej
    oferty.

    Sprawdź co potrafię - wejdź na strone

    http://www.freelancer.tio.pl/

    i obejrzyj strony jakie dotychczas wykonałem.

    Wykorzystaj zalety internetu aby twoja firma:
    - zdobyła nowe rynki
    - zyskała nowych klientów
    - była dostępna 24 h/dobe
    - sprostała konkurencji
    - mogła się rozwijać

    Skorzystaj z jednej z oferowanych usług:
    - tworzenie stron www od "zera"
    - aktualizacja i rozbudowa stron istniejących
    - tłumaczenia stron na inne języki
    - promocja stron w internecie
    - wykonanie prezentacji multimedialnych
    - grafika komputerowa

    W razie pytań prosze o kontakt, postaram się wyczerpująco na nie
    odpowiedzieć.

    Zapraszam