PracaGrupypl.praca.szukanaStrony internetowe w technologii FLASH,HTML,PHP,MySql

  • 1. Data: 2006-04-18 22:04:31
    Temat: Strony internetowe w technologii FLASH,HTML,PHP,MySql
    Od: ":::PiSAK:::..." <k...@p...fm>

    Witam.

    Strony internetowe to moja pasja. Jest to sposób na "lepsze jutro" tak samo
    dla Państwa jak i dla mnie.
    Jestem młodym człowiekiem z fantazją i pomysłami oraz co najwazniejsze z
    możliwościami. Technologia
    Flash w połączeniu z PHP, MySql-em oraz dobrej jakości grafiką, stanowią
    teraźniejszość i przyszłość
    stron internetowych, więc dlaczego by mieli Państwo dłużej zwlekać z decyzją
    o stworzenie takiej strony?
    Moje motto: "Od projektu do realizacji". Już dziś oferuję Państwu wykonanie
    projektu strony w w/w
    technologiach.

    Do dnia dzisiejszego wykonałem kilkanaście stron internetowych, były to
    proste wizytówki jak u zaawansowane
    strony w HTML-u oraz FLASH-u. Zajmowałem się tworzeniem zaawansowanych stron
    internetowych opartych o język PHP i
    bazę danych MySql co sprawiało że strona była bardzo łatwa w zarządzaniu.
    Jeśli wyraziliby Państwo chęć obejrzenia choćby części moich prac, to proszę
    pisać zapytanie o portfolio
    na maila.

    Serdecznie pozdrawiam.

    Kontakt: