PracaGrupypl.praca.szukana › Strony internetowe. Programowanie.

  • 1. Data: 2009-10-20 16:03:01
    Temat: Strony internetowe. Programowanie.
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    Jestem programistą z doświadczeniem.

    Obecnie działam jako freelancer. Realizuję projekty na zlecenie.
    Przy realizacji większych projektów działam razem z grupą
    innych programistów, grafików i animatorów.

    Zakres usług świadczonych przeze mnie obejmuje:

    - Tworzenie serwisów internetowych pisanych w Pythonie,
    przy użyciu Django
    - Strony internetowe w PHP przy użyciu Zend Framework i Symfony
    - Bazy danych PostgreSQL oraz MySQL
    - Dynamiczne strony z użyciem JavaScript-u i Yahoo UI
    - Systemy intranetowe, do wewnętrznego stosowania w firmach
    - Programy i gry we Flash-u oraz Adobe AIR
    - Programowanie systemowe w C
    - Dostosowywanie wyglądu stron poprzez Cascading Style Sheets (CSS)

    Pracowałem jako programista Pythona w grono.net.

    Tworzyłem dekodery do telewizji cyfrowej w firmach
    Humax i Advanced Digital Broadcast.

    Studiowałem informatykę na Politechnice Łódzkiej.

    Wystawiam faktury VAT.

    tel. 605-073-563
    email: s...@s...info

    --