PracaGrupypl.praca.szukanaStrony internetowe (HTML, Flash, PHP), Sklepy internetowe, Projekty graficzne, wizytówki, papier firmowy, szyldy, itp. Faktura

  • 1. Data: 2005-08-19 12:54:41
    Temat: Strony internetowe (HTML, Flash, PHP), Sklepy internetowe, Projekty graficzne, wizytówki, papier firmowy, szyldy, itp. Faktura
    Od: "Dogmat Multimedia" <j...@p...onet.pl>

    Wykonujemy:

    - strony internetowe (HTML, Flash, PHP)
    - sklepy internetowe
    - animacje 2D oraz 3D
    - programowanie
    - gry java/flash
    - prezentacje multimedialne
    - interaktywne katalogi produktów (w internecie i na płycie CD)
    - multimedialne programy narzędziowe (w internecie i na płycie CD)
    - internetowe plany miast
    - gry i zabawy dla dzieci
    - logotypy
    - projekty graficzne
    - papeterię firmową (wizytówki, papier firmowy, szyldy, itp.)

    Jeśli nie chcesz przepłacać to napisz ! To nic nie kosztuje.

    Kontakt : j...@p...net lub gadu gadu : 5765512

  • 2. Data: 2005-08-19 13:41:34
    Od: "Michal Zmich" <z...@o...pl>

> [...]
    > - papeterię firmową (wizytówki, papier firmowy, szyldy, itp.)
    >
    > Jeśli nie chcesz przepłacać to napisz ! To nic nie kosztuje.

    Jeżeli jesteś taki bystry to może napisz sam swoje własne ogłoszenie a nie
    kopiuj moje. Bez obrazy ale coś takiego i do tego brak portfolio to już trochę
    za wiele.
    Na potwierdzenie linki do moich ogłoszeń:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.p
    raca.szukana&aid=37078204
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.p
    raca.szukana&aid=37064894
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.p
    raca.szukana&aid=37051509
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.p
    raca.szukana&aid=37033556
    I jeszcze wiele następnych ale nie chce mi się szukać.

    Jeżeli oczywiście nie kopiowałeś mojego ogłoszenia to z całym szacunkiem -
    przepraszam :)

    Możesz podac adres do swojego portfolio?

    Pozdrawiam
    Michał Żmich
    http://www.bantu.pl