PracaGrupypl.praca.szukanaSposó szukania pracy

  • 1. Data: 2003-06-12 17:13:10
    Temat: Sposó szukania pracy
    Od: "Mariolka" <m...@w...pl>

    Aby znależć pracę należy być prawdmównym i otwartym.
    Należy uczciwie przedstawić swoje umiejętności i chęci.

    Knaga Maria
    m...@w...pl

  • 2. Data: 2003-06-12 18:38:29
    Temat: Re: Sposó szukania pracy
    Od: "Adam" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Mariolka" napisał w wiadomości
    > Aby znależć pracę należy być prawdmównym i otwartym.
    > Należy uczciwie przedstawić swoje umiejętności i chęci.

    Ja byłem tak swego czasu otwarty że niedoszłej szefowej opowiedziałem o
    swoich możliwościach seksualnych ... i nie dostałem pracy ;-(
    Adam

  • 3. Data: 2003-06-12 20:11:10
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Ja byłem tak swego czasu otwarty że niedoszłej szefowej opowiedziałem o
    > swoich możliwościach seksualnych ... i nie dostałem pracy ;-(

    Inni byli lepsi?;)

    pzdr
    Krzysztof

  • 4. Data: 2003-06-12 20:25:14
    Od: "Adam" <a...@p...fm>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w

    > Inni byli lepsi?;)

    Nie wiem czy lepsi ale wg Mariolki musieli być bardziej otwarci ;-)
    Adam

  • 5. Data: 2003-06-12 20:33:27
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w

    > Nie wiem czy lepsi ale wg Mariolki musieli być bardziej otwarci ;-)

    aaaaaa.......Mniej gadania, wiecej konkretow.......;))))))))