PracaGrupypl.praca.oferowanaSpecjaliste sprzedazy / praca zdalna

  • 1. Data: 2002-07-24 13:16:31
    Temat: Specjaliste sprzedazy / praca zdalna
    Od: "Krej Zii" <p...@n...net>

    Witam!

    Jestem programista internetowym (PHP, MySQL, PostgreSQL itp.). Ostatnio
    napisalem skrypty o nazwie Traktor, ktore sluza do wyswietlania reklam
    internetowych (bannery, linki, stopki do mailii, pop upy itp.). Pierwsze
    wersje skryptow reklamowych uruchomilem w 2000 roku, do tej pory kolejne
    wersje skryptow dzialaly bez zarzutu i byly wykorzystywane przez kilka
    popularnych serwisow internetowych. Najnowsza wersja charakteryzuje sie
    prostota obslugi i latwoscia instalacji. Wiecej o skryptach:
    http://nnmag.net/krejzii/?do=Traktor.

    Ja nie mam slabe doswiadczenie w znajdywaniu klientow, wiec szukam osob,
    ktore by mogly mi pomoc w znajdywaniu firm i osob, chcacych zakupic moje
    skrypty. W zamian oferuje dosyc wysoka prowizje: 50% (czyli od kazdej,
    podstawowej licencji zarobisz 150zl, w przypadku potrzeby dopisania
    dodatkowych modulow nawet 500zl).

    Jesli jestes zainteresowany, to prosze, napisz na adres: p...@n...net.

    Zapraszam.

    --
    Krej Zii (p...@n...net) -> http://nnmag.net/krejzii
    http://nnmag.net -> Magazyn internetowy NoName

    Zabrania sie rozpowszechniania powyzszej tresci, wszystko co jest powyzej
    napisane nie moze byc dalej przesylane czy przekazywane.
    Zastrzegam sobie prywatnosc i pogode ducha...