PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpecjalista ds wdrożeń systemów vs product manager ds softu...

  • 1. Data: 2007-06-12 19:48:07
    Temat: Specjalista ds wdrożeń systemów vs product manager ds softu...
    Od: "DjK" <b...@b...bleble.ble>

    Co byście wybrali (to mój aktualny dylemat - mam 2 propozycje jak grom z
    nieba)?
    - stołek "specjalista ds systemów IT" w firmie gigancie pokroju np.
    Microsoft Polska. Ale na potrzeby wewnętrzne firmy, z rozwiązaniami
    "własnymi".
    - stołek "product manager ds software" w firmie zdecydowanie mniejszej,
    typowemu zjadaczowi chleba nie znanej, pokroju... hmm... LSI Software
    (www.laser.pl).

    Kasa ta sama +/- (i tu i tu wg mojej opinii niezła), oba stołki nie są mi
    straszne i widzę się i tu i tu, ale nie o to
    chodzi - generalnie w obu sobie poradzę i mam jakąś tam opinię co wybrać,
    ale chciałbym wysłuchać
    waszego zdania. Dla tych którzy mnie zakrzyczą "jak nie wiesz to się nigdzie
    nie nadajesz boś głupi"
    mam od razu odpowiedź: Decyzję należy podejmować samemu, ale wysłuchać
    opinii innych zawsze warto.

    Toteż czekam na opinie...

    DjK

  • 2. Data: 2007-06-12 20:15:15
    Od: "DjK" <b...@b...bleble.ble>

    No najważniejszego nie napisałem...

    Opcja pierwsza to głównie wdrażanie nowych rozwiązań i ew. wsparcie po ich
    wdrożeniu.
    Czyli praca typowo techniczna.

    Opcja druga to bardziej bycie raczej analitykiem - czyli opieka nad
    właściwym kierunkiem
    rozwoju jakiegoś tam konkretnego software'u tak by handlowcy mieli to "coś"
    czego trzeba klientowi. Czyli już mniej techniczne.

    DjK