-
1. Data: 2002-01-22 19:42:43
Temat: Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (KRAKÓW)
Od: "Grafton Recruitment" <g...@g...pl>
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
Kraków
Poszukujemy Kandydata, którego zakres obowiazków bedzie obejmowal:
- przygotowywanie i prezentacja ofert sprzedazy od strony technicznej
konfiguracji sprzetu;
- konfiguracja sprzetu w siedzibie firmy badz u klienta;
- doradztwo techniczne przed- i posprzedazowe;
- przygotowanie i prowadzenie szkolen produktowych;
- bezposrednia wspólpraca z dzialem wsparcia technicznego producenta;
- poszerzanie swojej wiedzy i uzyskiwanie wymaganych przez producenta
certyfikatów.
Wymagania:
- minimum rok doswiadczenia w pracy na stanowisku inzyniera, konsultanta lub
administratora;
- certyfikaty techniczne dla platformy IBM AS/400, RS/6000 (wg. aktualnej
nomenklatury: eSerwer iSeries, pSeries ) i/lub IBM Storage;
- zdolnosci komunikacyjne i umiejetnosc wspólpracy z klientem oraz silna
orientacja na jego potrzeby;
- latwosc przyswajania wiedzy technicznej;
- umiejetnosc pracy w zespole i pod presja czasu;
- odpornosc na stres;
- dyspozycyjnosc
Ponadto wymagane jest wyzsze wyksztalcenie (informatyka, elektronika lub
pokrewne) oraz dobra znajomosc jezyka angielskiego.
Ref: 10317
--
Wyslij swoje CV na adres:
Grafton Recruitment
Warsaw Tower
ul. Sienna 39
00-121 Warszawa
Tel: (22) 654 46 46
Fax: (22) 654 43 33
e-mail: g...@g...pl
website: www.grafton.pl
PAMIETAJ O PODANIU NUMERU REFERENCYJNEGO W TEMACIE E-MAILA!
Odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje, zaproszonych kandydatów rejestrujemy
w naszej bazie danych, nadeslanych dokumentów nie zwracamy, gwarantujemy
dyskrecje.