1. Data: 2002-03-25 14:18:14
Temat: Specjalista ds. Sprzedaży Oprogramowania/Warszawa
Od: "monikki" <m...@w...pl>
Idealny kandydat na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży Oprogramowania to
osoba która posiada :
? Minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży systemów informatycznych
(zintegrowanych systemów do zarządzania przedsiębiorstwem ) i oprogramowania
na samodzielnym stanowisku handlowym z udokumentowanymi osiągnięciami
? Umiejętność samodzielnej realizacji procesu sprzedaży, a więc :
wyszukiwania klientów, ich selekcji, poznania potrzeb, przygotowywania
materiałów promocyjnych, prezentacji, umów, negocjacji z klientem aż do
podpisania kontraktu
? Znajomość oprogramowania klasy ERP
? Wiedzę na temat platform i oprogramowania firmy Microsoft (preferowany
Widows NT/2000, MS SQL Server 2000)
? Doświadczenie w zakresie sporządzania kontraktów handlowych w zakresie
systemów informatycznych
? Umiejętność przeprowadzania wstępnej analizy potrzeb potencjalnych
klientów w zakresie niezbędnym dla przygotowania ofert dedykowanych
? Doświadczenie w przygotowywaniu ofert dedykowanych w zakresie systemów
informatycznych
? Odpowiedzialność, samodzielność, kreatywność
? Umiejętność analitycznego myślenia, oceny sytuacji
? Doskonałe zdolności interpersonalne
? Umiejętność współpracy w grupie
? Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z klientami
? Wysoki poziom ogólny pozwalający na dobry kontakt z osobami piastującymi
najwyższe stanowiska w firmach
? Komunikatywna znajomość jęz. Angielskiego
? Posiadane aktualne prawo jazdy
? Zamieszkanie na terenie Warszawy
Zadaniem osoby pełniącej obowiązki Specjalista Ds. Sprzedaży Oprogramowania
będzie:
? Realizowanie planów i polityki sprzedaży w ramach planów opracowanych dla
całego zespołu sprzedaży,
? Prowadzenie działań przedsprzedażnych i sprzedaży bezpośredniej,
? Prowadzenie negocjacji handlowych w zakresie dostawy rozwiązań
informatycznych (oprogramowanie, sprzęt),
? Przygotowywanie materiałów handlowych, a w szczególności ofert i
dokumentacji na potrzeby przetargów organizowanych przez potencjalnych
dostawców,
? Prowadzenie prezentacji i pokazów handlowych uwzględniających specyfikę
oferowanych rozwiązań,
? Organizacja i udział w realizacji przedsięwzięć mających na celu
pozyskiwanie klientów (w szczególności: akcje promocyjne, targi),
? Prowadzenie działań handlowych mających na celu rozszerzenie o dodatkowe
towary (oprogramowanie, sprzęt) zakresu współpracy, z dotychczasowymi
użytkownikami rozwiązań,
? Opracowywanie kontraktów, a w tym: ustalanie i sporządzanie umów
handlowych określających obowiązujące zasady realizacji wzajemnych
zobowiązań w zakresie realizacji dostawy i dalszej współpracy pomiędzy
kontrahentami (w których Simple występuje jako dostawca rozwiązań
informatycznych),
FIRMA :Spółka akcyjna założona w 1988 roku.
Struktury firmy mają zasięg ogólnopolski. Obok warszawskiej centrali
funkcjonuje dziesięć oddziałów firmy usytuowanych w najważniejszych miastach
Polski. Zespół pracujący na sukces spółki to 181 osób z czego 130 w centrali
i oddziale warszawskim, pozostałe w oddziałach.
zainteresowanych prosze o kontakt : l...@c...pl