-
1. Data: 2012-08-07 15:26:20
Temat: Specjalista ds. Obsługi Serwisowej oraz Call Center. [Warszawa]
Od: "SUPERMEDIA" <p...@s...pl>
Specjalista ds. Obsługi Serwisowej oraz Call Center.
Zakres obowiązków:
- Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów indywidualnych i
biznesowych za pośrednictwem telefonu oraz korespondencji email w zakresie
usług:
. telewizji kablowej,
. dostępu do Internetu,
. telefonii VoIP,
. hostingu i kolokacji,
. biznesowych łącz dostępowych do Internetu.
- Konfigurowanie:
. prostych urządzeń sieciowych,
. dekoderów telewizji kablowych DVB-C,
. dekoderów telewizji naziemnej DVB-T,
. bramek VoIP.
- Konfigurowanie usług hostingowych poprzez panele WWW w zakresie zmian
ustawień poczty elektronicznej, serwerów WWW i FTP.
- Przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz kierowanie zgłoszeń do osób/działów o
właściwych kompetencjach.
- Reagowanie na zdarzenia raportowane przez systemy monitorujące.
Od wybranej osoby oczekujemy:
- Wykształcenia min. średniego, technicznego, najchętniej związanego z
informatyką.
- Znajomości podstawowych zagadnień technicznych z zakresu:
. obsługi odbiorników telewizji cyfrowej,
. konfiguracji urządzeń abonenckich VoIP,
. konfiguracji sieci komputerowych,
. działania poczty elektronicznej,
. działania systemu DNS.
- Wysokiej komunikatywności.
- Wysokiej kultury osobistej.
- Umiejętności pracy w zespole.
- Dyspozycyjności.
- Odpowiedzialności, dokładności i rzetelności.
- Odporności na sytuacje stresujące.
- Gotowości do pracy zmianowej oraz dyżurów telefonicznych w nocy.
Ponadto mile widziane:
- Podstawowa znajomość języka angielskiego.
- Ponadprzeciętna znajomość zagadnień technicznych wymienionych wcześniej
jako oczekiwane.
- Dobra znajomość komputerów klasy PC oraz środowiska Microsoft Windows na
poziomie zaawansowanego użytkownika.
- Podstawowa znajomość systemów rodziny Linux.
- Doświadczenie w pracy na stanowisku Helpdesk.
W zamian oferujemy:
- pracę w stabilnej, obecnej od wielu lat na runku Firmie,
- dostęp do usług świadczonych przez SUPERMEDIA na preferowanych warunkach,
- możliwość zdobycia nieprzeciętnych kompetencji,
- pracę w młodym zespole,
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV drogą elektroniczną na
adres: p...@s...pl .
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Do aplikacji prosimy dopisać klauzulę:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów
rekrutacyjnych, zgodnie z Ustawą o Ochronie danych Osobowych z dnia
29.08.1997 r. Dz. Ust. Nr 133 poz. 883".
-
2. Data: 2012-08-07 21:43:30
Temat: Re: Specjalista ds. Obsługi Serwisowej oraz Call Center. [Warszawa]
Od: Wieslaw Kierbedz <s...@w...pl>
Jakieś pieniądze by się do tego przydały.
I po co tyle pustych linii?
> W zamian oferujemy:
>
>
>
> - pracę w stabilnej, obecnej od wielu lat na runku Firmie,
>
>
>
> - dostęp do usług świadczonych przez SUPERMEDIA na preferowanych warunkach,
>
>
>
> - możliwość zdobycia nieprzeciętnych kompetencji,
>
>
>
> - pracę w młodym zespole,
>
>
>
> Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV drogą elektroniczną na
-
3. Data: 2012-08-16 13:39:32
Temat: Re: Specjalista ds. Obsługi Serwisowej oraz Call Center. [Warszawa]
Od: Piotr <...@...com>
W dniu 2012-08-07 21:43, Wieslaw Kierbedz pisze:
> Jakieś pieniądze by się do tego przydały.
1500zł brutto.
> I po co tyle pustych linii?
>
>> W zamian oferujemy:
>>
>>
>>
>> - pracę w stabilnej, obecnej od wielu lat na runku Firmie,
>> - pracę w młodym zespole,
Jeśli firma jest obecna od wielu lat na rynku do dlaczego zespół jest
młody?
-
4. Data: 2012-08-16 21:41:10
Temat: Re: Specjalista ds. Obsługi Serwisowej oraz Call Center. [Warszawa]
Od: TomekW <t...@f...poland.pl>
W dniu 16.08.2012 13:39, Piotr pisze:
> W dniu 2012-08-07 21:43, Wieslaw Kierbedz pisze:
>> Jakieś pieniądze by się do tego przydały.
> 1500zł brutto.
>
>> I po co tyle pustych linii?
>>
>>> W zamian oferujemy:
>>>
>>>
>>>
>>> - pracę w stabilnej, obecnej od wielu lat na runku Firmie,
>>> - pracę w młodym zespole,
> Jeśli firma jest obecna od wielu lat na rynku do dlaczego zespół jest młody?
Pewnie poumierali z .... wycieńczenia ;)
-
5. Data: 2012-08-17 13:02:44
Temat: Re: Specjalista ds. Obsługi Serwisowej oraz Call Center. [Warszawa]
Od: ktos <k...@n...pl>
W dniu 2012-08-16 13:39, Piotr pisze:
> Jeśli firma jest obecna od wielu lat na rynku do dlaczego zespół jest
> młody?
Pamiętaj o kultowym powiedzeniu najlepiej wynagradzanego prezesa w Polsce:
Każdego pracownika da się zastąpić skończoną liczbą studentów.
-
6. Data: 2012-09-23 22:52:59
Temat: Re: Specjalista ds. Obsługi Serwisowej oraz Call Center. [Warszawa]
Od: "Andrzej Mikuljan" <mikuljan@@poczta.onet.pl>
od razu pozwólcie, że wyślę ostrzeżenie -
wynagrodzenie marne,
wymagania niesamowite,
traktowanie pracownika jak wyrobnika,
dyrekcja szkoda gadać...
znam ich :)