eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaSpecjalista ds. Obsługi Serwisowej oraz Call Center. [Warszawa]
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2012-08-07 15:26:20
    Temat: Specjalista ds. Obsługi Serwisowej oraz Call Center. [Warszawa]
    Od: "SUPERMEDIA" <p...@s...pl>

    Specjalista ds. Obsługi Serwisowej oraz Call Center.



    Zakres obowiązków:



    - Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów indywidualnych i
    biznesowych za pośrednictwem telefonu oraz korespondencji email w zakresie
    usług:



    . telewizji kablowej,

    . dostępu do Internetu,

    . telefonii VoIP,

    . hostingu i kolokacji,

    . biznesowych łącz dostępowych do Internetu.



    - Konfigurowanie:



    . prostych urządzeń sieciowych,

    . dekoderów telewizji kablowych DVB-C,

    . dekoderów telewizji naziemnej DVB-T,

    . bramek VoIP.



    - Konfigurowanie usług hostingowych poprzez panele WWW w zakresie zmian
    ustawień poczty elektronicznej, serwerów WWW i FTP.



    - Przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz kierowanie zgłoszeń do osób/działów o
    właściwych kompetencjach.



    - Reagowanie na zdarzenia raportowane przez systemy monitorujące.





    Od wybranej osoby oczekujemy:



    - Wykształcenia min. średniego, technicznego, najchętniej związanego z
    informatyką.



    - Znajomości podstawowych zagadnień technicznych z zakresu:



    . obsługi odbiorników telewizji cyfrowej,

    . konfiguracji urządzeń abonenckich VoIP,

    . konfiguracji sieci komputerowych,

    . działania poczty elektronicznej,

    . działania systemu DNS.



    - Wysokiej komunikatywności.



    - Wysokiej kultury osobistej.



    - Umiejętności pracy w zespole.



    - Dyspozycyjności.



    - Odpowiedzialności, dokładności i rzetelności.



    - Odporności na sytuacje stresujące.



    - Gotowości do pracy zmianowej oraz dyżurów telefonicznych w nocy.



    Ponadto mile widziane:



    - Podstawowa znajomość języka angielskiego.



    - Ponadprzeciętna znajomość zagadnień technicznych wymienionych wcześniej
    jako oczekiwane.



    - Dobra znajomość komputerów klasy PC oraz środowiska Microsoft Windows na
    poziomie zaawansowanego użytkownika.



    - Podstawowa znajomość systemów rodziny Linux.



    - Doświadczenie w pracy na stanowisku Helpdesk.



    W zamian oferujemy:



    - pracę w stabilnej, obecnej od wielu lat na runku Firmie,



    - dostęp do usług świadczonych przez SUPERMEDIA na preferowanych warunkach,



    - możliwość zdobycia nieprzeciętnych kompetencji,



    - pracę w młodym zespole,



    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV drogą elektroniczną na

    adres: p...@s...pl .
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
    Do aplikacji prosimy dopisać klauzulę:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów
    rekrutacyjnych, zgodnie z Ustawą o Ochronie danych Osobowych z dnia
    29.08.1997 r. Dz. Ust. Nr 133 poz. 883".





  • 2. Data: 2012-08-07 21:43:30
    Temat: Re: Specjalista ds. Obsługi Serwisowej oraz Call Center. [Warszawa]
    Od: Wieslaw Kierbedz <s...@w...pl>

    Jakieś pieniądze by się do tego przydały.
    I po co tyle pustych linii?

    > W zamian oferujemy:
    >
    >
    >
    > - pracę w stabilnej, obecnej od wielu lat na runku Firmie,
    >
    >
    >
    > - dostęp do usług świadczonych przez SUPERMEDIA na preferowanych warunkach,
    >
    >
    >
    > - możliwość zdobycia nieprzeciętnych kompetencji,
    >
    >
    >
    > - pracę w młodym zespole,
    >
    >
    >
    > Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV drogą elektroniczną na


  • 3. Data: 2012-08-16 13:39:32
    Temat: Re: Specjalista ds. Obsługi Serwisowej oraz Call Center. [Warszawa]
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2012-08-07 21:43, Wieslaw Kierbedz pisze:
    > Jakieś pieniądze by się do tego przydały.
    1500zł brutto.

    > I po co tyle pustych linii?
    >
    >> W zamian oferujemy:
    >>
    >>
    >>
    >> - pracę w stabilnej, obecnej od wielu lat na runku Firmie,
    >> - pracę w młodym zespole,
    Jeśli firma jest obecna od wielu lat na rynku do dlaczego zespół jest
    młody?


  • 4. Data: 2012-08-16 21:41:10
    Temat: Re: Specjalista ds. Obsługi Serwisowej oraz Call Center. [Warszawa]
    Od: TomekW <t...@f...poland.pl>

    W dniu 16.08.2012 13:39, Piotr pisze:
    > W dniu 2012-08-07 21:43, Wieslaw Kierbedz pisze:
    >> Jakieś pieniądze by się do tego przydały.
    > 1500zł brutto.
    >
    >> I po co tyle pustych linii?
    >>
    >>> W zamian oferujemy:
    >>>
    >>>
    >>>
    >>> - pracę w stabilnej, obecnej od wielu lat na runku Firmie,
    >>> - pracę w młodym zespole,
    > Jeśli firma jest obecna od wielu lat na rynku do dlaczego zespół jest młody?
    Pewnie poumierali z .... wycieńczenia ;)


  • 5. Data: 2012-08-17 13:02:44
    Temat: Re: Specjalista ds. Obsługi Serwisowej oraz Call Center. [Warszawa]
    Od: ktos <k...@n...pl>

    W dniu 2012-08-16 13:39, Piotr pisze:
    > Jeśli firma jest obecna od wielu lat na rynku do dlaczego zespół jest
    > młody?

    Pamiętaj o kultowym powiedzeniu najlepiej wynagradzanego prezesa w Polsce:
    Każdego pracownika da się zastąpić skończoną liczbą studentów.


  • 6. Data: 2012-09-23 22:52:59
    Temat: Re: Specjalista ds. Obsługi Serwisowej oraz Call Center. [Warszawa]
    Od: "Andrzej Mikuljan" <mikuljan@@poczta.onet.pl>

    od razu pozwólcie, że wyślę ostrzeżenie -
    wynagrodzenie marne,
    wymagania niesamowite,
    traktowanie pracownika jak wyrobnika,
    dyrekcja szkoda gadać...
    znam ich :)


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1