-
1. Data: 2012-06-29 10:43:39
Temat: Specjalista ds. Obsługi Klienta (Poznań)
Od: Milado <k...@g...com>
Naszym Klientem jest międzynarodowy koncern produkujący i dystrybuujący nowoczesne
aparaty słuchowe. Aktualnie, w związku z rozwojem firmy, dla naszego klienta
poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
(Poznań)
Nr ref. 565/07/2012
Kogo poszukujemy?
Jeśli:
- Masz kilkuletnie doświadczenie w obsłudze klienta
- Znasz język angielski na poziomie swobodnej komunikacji w mowie i piśmie
- Jesteś osoba nastawioną na potrzeby klienta
- Jesteś osobą rzetelną, zorganizowaną, o wysokiej kulturze osobistej
To oznacza, że ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Czym będziesz się zajmował na nowym stanowisku?
- Utrzymywaniem bieżącego kontaktu telefonicznego i mailowego z klientami
- Obsługą zamówień
- Obsługą zgłoszeń reklamacyjnych i zwrotów
- Fakturowaniem i sporządzaniem raportów sprzedaży
- Współpracą z firmami zewnętrznymi
- Monitorowaniem wyników sprzedaży
- Współpracą z przedstawicielami handlowymi
Dlaczego warto rozpocząć pracę właśnie w tej firmie?
Nasz klient oferuje:
- Stałą pracę na pełen etat na umowę o pracę
- Stacjonarne miejsce pracy w Poznaniu
- Stałe wynagrodzenie oraz premię obrotową
- Wewnętrzne szkolenia wdrożeniowe
- Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie pisemnych ofert (CV, list motywacyjny) na
adres: r...@m...com. W temacie e-maila prosimy wpisać numer referencyjny
oferty (565/07/2012).
Prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji
procesu rekrutacji" (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych
osobowych).