-
1. Data: 2012-03-06 09:27:29
Temat: Specjalista ds. Obsługi Klienta/Kraków/Praca Stała
Od: "p...@n...pl" <p...@n...pl>
nazwa.pl kształtuje polski internet od 1997 roku będąc liderem
rejestracji domen i usług hostingowych. Naszą misją jest wsparcie w
poszukiwaniu coraz ciekawszych rozwiązań technologicznych oraz
inspirowanie Klientów do innowacji i rozwoju.
Jesteśmy jedną z największych polskich firm branży IT. Ten sukces
osiągnęliśmy dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu naszego
Zespołu. Wspólną cechą ludzi tworzących nazwa.pl jest pasja, która
pozwala nam każdego dnia odpowiadać na potrzeby naszych Klientów.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość środowiska Windows,
- dobra znajomość zagadnień związanych z obsługą Internetu,
- wysoka kultura osobista,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- nienaganna dykcja,
- bardzo dobra znajomość zasad pisowni.
Obowiązki:
- kontakt z Klientami poprzez Call Center, e-mail oraz aplikację LiveChat,
- profesjonalna pomoc w zakresie świadczonych usług.
Mile widziane:
- studenci studiów zaocznych,
- znajomość branży domenowej oraz hostingowej,
- doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy w Call Center ,
- doświadczenie w obsłudze serwisu internetowego.
Oferujemy:
- 8h dziennie w przyjaznej atmosferze,
- szkolenia oraz możliwość uczenia się od najlepszych,
- bonusy pozapłacowe,
- miejsce pracy w centrum Krakowa.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV i LM na adres:
p...@n...pl z tematem wiadomości: "Specjalista ds. Obsługi Klienta".
Prosimy o opatrzenie aplikacji klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej
ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
(zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych
Dz.U. nr 133 poz.883)."