PracaGrupypl.praca.szukanaSpecjalista d.s. sieci komputerowych CCNP, CCDP, CWSP, CCSA, MCSE

  • 1. Data: 2007-02-06 10:51:23
    Temat: Specjalista d.s. sieci komputerowych CCNP, CCDP, CWSP, CCSA, MCSE
    Od: "A.N." <n...@p...fm>

    Witam

    Jestem certyfikowanym specjalista Cisco (CCNP/CCDP), Checkpoint (CCSA),
    Microsoft (MCSE 2003/NT), oraz Planet3 CWNA/CWSP. Posiadam wieloletnie
    doswiadczenie w branzy.

    Podejme wspolprace z firmami integratorskimi. Zainteresowanych prosze o
    kontakt na e-mail. Wiecej szczegolow na stronie www.specjalista.net.
    Bardziej niz na finansach zalezy mi na poznawaniu nowych technologii i
    dalszej nauce.

    W gre chodzi tylko praca zdalna. Moje certyfikacje nie sa wykorzystywane
    przez moja aktualna firme i moga posluzyc do partnerstwa w w.w firmami.

    Pozdr.
    Artur

    --
    szukam zdalnej pracy w firmie partnerskiej Cisco -> www.specjalista.net