PracaGrupypl.praca.szukanaSpecjalista d.s. Sieci Komputerowych MCSE / CCNP / CCDP / CCSE / CWSP

  • 1. Data: 2007-05-07 11:39:55
    Temat: Specjalista d.s. Sieci Komputerowych MCSE / CCNP / CCDP / CCSE / CWSP
    Od: "A.N." <n...@p...fm>

    Witam Państwa

    Jeżeli są Państwo zainteresowani zatrudnieniem mnie na zasadach pracy
    zdalnej jako konsultanta, aby wzmocnić grupę swoich certyfikowanych
    pracowników na potrzeby partnerstwa, to uprzejmie proszę o kontakt.

    Moje wymagania finansowe nie sa duze.

    Wszystkie aktualnie posiadane przeze mnie certyfikaty mogą zostać
    wykorzystane przez partnerów Cisco, Microsoft lub Checkpoint.
    W mojej aktualnej pracy certyfikaty te nie są wykorzystywane, i zostały
    uzyskane nakładem prywatnych środków pieniężnych i czasu.

    Więcej informacji: http://www.specjalista.net

    Posiadane certyfikacje.

    Microsoft Certified Systems Engineer (Windows 2003 oraz NT)

    Cisco Certified Design Professional
    Cisco Certified Network Professional

    Checkpoint Certified Security Administrator
    Checkpoint Certified Security Expert

    Certified Wireless Network Administrator
    Certified Wireless Security Professiona

    Pozdr.
    Artur