PracaGrupypl.praca.szukanaSpecjalista d.s. Sieci Komputerowych - MCSE/CCNP/CCDP/CCSA/CWNA / szukam pracy dodatkowej

  • 1. Data: 2006-10-25 11:36:34
    Temat: Specjalista d.s. Sieci Komputerowych - MCSE/CCNP/CCDP/CCSA/CWNA / szukam pracy dodatkowej
    Od: "A.N." <n...@p...fm>

    Witam Państwa

    Chętnie podejmę zdalną współpracę z firmą integratorską.

    Wszystkie aktualnie posiadane przeze mnie certyfikaty mogą zostać
    wykorzystane przez partnerów Cisco, Microsoft lub Checkpoint.
    W mojej aktualnej pracy certyfikaty te nie są wykorzystywane, i zostały
    uzyskane nakładem prywatnych środków pieniężnych i czasu.

    Jeżeli są Państwo zainteresowani zatrudnieniem mnie na zasadach pracy
    zdalnej jako konsultanta, aby wzmocnić grupę swoich certyfikowanych
    pracowników na potrzeby partnerstwa, to uprzejmie proszę o kontakt.

    Moje aktualne certyfikacje można sprawdzić tutaj:

    Cisco
    https://www.certmanager.net/cisco/public/cert_view.a
    spx
    Validation ID: 3916725E7A96720E