-
1. Data: 2008-03-02 21:42:42
Temat: Specjalista Pomocy Technicznej / etat / Warszawa
Od: "Lionbridge Poland" <p...@l...com>
Firma Lionbridge jest jednym z najwiekszych na swiecie dostawców uslug
jezykowych, uslug zwiazanych z trescia oraz uslug outsourcingu. Oferujemy
nowoczesne rozwiazania z zakresu testowania, oprogramowania, tlumaczen,
lokalizacji. Dostosowujemy produkty do wymagan
i potrzeb danego rynku pod wzgledem jezykowym, prawnym, kulturowym i
cywilizacyjnym. Ponadto tworzymy i prowadzimy specjalistyczne centra obslugi
klientów.
Obecnie do dzialu telefonicznej obslugi klienta poszukujemy kandydatów na
stanowisko:
Specjalista Pomocy Technicznej
Wymagania:
Techniczne
ˇ Praktyczna, bardzo dobra znajomosc systemów operacyjnych oraz
innych aplikacji firmy Microsoft
ˇ Doglebna znajomosc aktualnych technologii komputerowych
ˇ Znajomosc jezyków programowania oraz certyfikat MCP beda
dodatkowymi atutami
Komunikacyjne
ˇ Plynne poslugiwanie sie jezykiem polskim (brak wad wymowy)
ˇ Dobra znajomosc jezyka angielskiego (rozumienie i tworzenie
dokumentacji technicznej)
ˇ Zdolnosc poprawnego komunikowania sie z klientem w kazdej sytuacji
ˇ Doswiadczenia w telefonicznej obsludze klienta bedzie atutem
Interpersonalne
ˇ Przyjazne usposobienie
ˇ Umiejetnosc pracy w zespole
ˇ Umiejetnosc szybkiego przyswajania wiedzy
Osoby zainteresowane spotkaniem i szczególowa rozmowa o tej ofercie prosimy
o jak najszybsze wyslanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail:
p...@l...com
Prosimy takze o dolaczenie nastepujacej klauzuli: "Wyrazam zgode na
przetwarzanie moich danych osobowych przez Lionbridge Poland Sp. z o.o. dla
potrzeb niezbednych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawa o
ochronie danych osobowych z dn. 29.08.97 Dz. U. 133 Poz. 883)".
Lionbridge Poland sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 183
02-231 Warszawa
http://www.lionbridge.com/