-
1. Data: 2006-04-03 05:26:15
Temat: Specjalista IT support (j.niemiecki) / Kraków / etat
Od: "Talents Polska" <i...@t...pl>
Dla Naszego Klienta - globalnego dostawcy usług doradczych i
outsourcingowych, poszukujemy osób do pracy w Krakowie, na stanowisku:
Specjalista IT ds. wsparcia technicznego
(j. niemiecki)
Obowiązki:
* zapewnienie drugiej linii wsparcia technicznego w zakresie bardziej
złożonych problemów, dla wszystkich klientów łączących się z Centrum,
zgodnie z obowiązującymi umowami serwisowymi,
* rejestrowanie / klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń, wraz z
odpowiednim określeniem ich priorytetu
* przyporządkowanie nierozwiązanych przypadków do grup problemowych
Wymagania:
* bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, oraz minimum
komunikatywna znajomość języka angielskiego
* doświadczenie we wsparciu technicznym klienta/w dziale Customer Service, w
ramach drugiej linii wsparcia
* dobra znajomość systemów Windows 2000 Server, Windows XP, Active
Directory, MS Office.
* mile widziana znajomość Lotus Notes, m-technology oraz narzędzi zdalnych
narzędzi administracyjnych
* komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, odporność na stres,
elastyczność (praca w systemie zmianowym 24/7).
Oferujemy:
* atrakcyjne wynagrodzenie,
* pakiet szkoleniowy,
* możliwość rozwoju w firmie świadczącej międzynarodowe usługi
outsourcingowe,
* umowę o pracę oraz pakiet socjalny.
CV w języku angielskim prosimy o przesłanie adres: i...@t...pl
W tytule wiadomości należy wpisać następujące informacje: Specjalista IT,
Ref. WCGSSL
W aplikacji prosimy umieścić klauzulę o ochronie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej
ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
(zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik
Ustaw Nr 133 Poz. 883)
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Kandydatami.