eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowana"Service desk IT", Warszawa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2008-10-21 09:19:29
    Temat: "Service desk IT", Warszawa
    Od: Chandney <m...@c...com.pl>

    Miejsce pracy: Warszawa, w pobliżu Galerii Mokotow

    Czas pracy: od poniedzialku do piatku 8:30-17:00 (pelny wymiar czasu
    pracy)

    Forma zatrudnienia: Umowa o prace lub inna forma do uzgodnienia.

    Nazwa stanowiska: Specjalista Service Desk

    Zakres obowiazkow, cele:
    - Wsparcie funkcjonowania biznesu (pierwsza linia wsparcia)
    - Zapis i zarzadzanie wnioskami serwisowymi
    - Poprawa satysfakcji uzytkownika
    - Odbieranie zgloszen od uzytkowniko (telefonicznie, e-mail)
    - Sledzenie wnioskow uzytkownikow az do rozwiazania (weryfikacja z
    uzytkownikiem, zamkniecie)
    - Rozpoczecie procedury eskalacji wedlug SLA
    - Informowanie uzytkownika o stanie i priorytecie jego zlgoszenia
    - Koordynacja obslugi zgloszen z 2-g i 3-cia linia wsparcia
    - Raporty dla kierownictwa

    Umiejetnosci
    - Komunikatywnosc i dobry kontakt z uzytkownikami (ustnie i pisemnie)
    (Z punktu widzenia uzytkownika, Service Desk reprezentuje dzial IT
    organizacji)
    - Wiedza od IT / wymagana na srednim poziomie (nie potrzebujemy
    eksperta)
    . MS Windows
    . MS Office
    - Angielski (na potrzeby kontaktu z supportem 3-go poziomu)
    - ITIL

    W przypadku zainteresowania prosimy o nadsylanie CV na adres:
    p...@c...com.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1